۱/۱۷/۱۳۸۳

تو رو خدا ببين من قالب وبلاگمو چجوري درست كرده ام كه تازه خاتون واسم كامنت گذاشته كه اين قاصدكو تا حالا نديده بودم ! خدمت تمام دوستان و آشنايان عرض كنم كه تو قالب من اون گوشه

عكس يه قاصدك هست. اگر نميبينين يه refresh بكنين. اميدوارم ببينين!! ميبينين ؟ با refresh يا بي refresh ؟

ديروز رفتم شركت "مهاب قدس" واسه مصاحبه براي كار . قرار شد از شنبه برم سر كار. خدا آخر و عاقبت همه را بخير كند. خدا پدر و مادر همه پارتيها را هم بيامرزد. (تا اينجاي مطلبم همه رفتن بهشت! ) . 25 سالمون هم گذشت و هنوز بيكاريم. ولي باور كنيد من از اول دبيرستان كار ميكردم. قبل از سربازي هم كل منطقه جنوب كشور كار كرده ام. ميتونم با اطمينان بگم كه كل جزيره قشم با تمام روستاهاش (تقريبا 60 تا روستا) را مثل كف دستم ميشناسم. يه وقت خواستيد بريد قشم خبرم كنيد به عنوان راهنما بيام!

يه سر به وبلاگ پياله بزنيد. طرز تهيه چند نوع نوشيدني كه با جين درست ميشه ياد داده. ما كه نميخوريم. هر كي ميخوره بره!!

اگه دوست دارين MT رو كامپيوترتون نصب كنيد بريد اينجا. واسه آدمايي مثل من كه اينترنت مجاني ندارن و نميتونن Online با MT سرو كله بزنن خوبه!

هیچ نظری موجود نیست: