۱/۲۸/۱۳۸۳

بالاخره كار شروع شد

بعد از 25 سال و بعد از كلي اعمال بدرد بخور و بدرد نخور بالاخره سربراه شدمو و دارم مثل يه بچه خوب ميرم سر كار. ديگه كسي نميتونه واسم بهونه بياره كه سربازي نرفتي! نميدونين چه برنامه هايي واسه زندگيم داشتم. من از ترم دوم به بعد سعي كردم تا جاييكه ميشه واحد زياد بردارم تا بتونم زود درسمو تموم كنم. طوري شد كه هفت ترمه كه تموم كردم هيچ But also (بقول خاتون! ) خود ترم هفت 14 واحد بيشتر نداشتم! ( فحش بديد : پاستوريزه،خرخون،بچه ننه،....). خوشحال بودم كه سربازيو ميخرمو و ميرم سر كار ولي همه نقشه ها بهم ريخت و خدمتو نفروختن. چند ماهي رفتم سر كار ولي هر جا رفتم سربازيو چماق كردن تا به اين وسيله بهم كمتر حقوق و مزايا بدن! تو كار ما هم بايد اول يه چند سالي بري يجايي تجربه كسب كني بعد واسه خودت شركت بزني و كار بگيري. خلاصه زندگي تا قبل سربازي اينجوري بود. 15 فروردين كه كارت پايان خدمتو گرفتم رفتم مهاب و از شنبه همين هفته مشغول بكار شدم. اميدوارم بعد از سه ماه كه بطور جدي قراره استخدام بشم با اونجا به توافق برسم. اين چند روزه هم رو عكسهاي هوايي رودهن كار ميكنم. ولي نفس آدمو ميگيره اين كوههاي رودهن. براي انتخاب تقاط كنترل بايد بريم خود منطقه و اين چند روزه تو كوههاي اونجا ويلونم! و وقتي ميرسم خونه فقط لالا! ديگه دارم ميميرم از خستگي . اين لينكايي كه اين چند روزه زدم ببينيد :
سايت A9 بنظرم زده رو دست گوگل. بريد اونجا يه چيزي searchكنيد ،ميفهميد.
يه لينكدوني توپ كه من بعضي لينكاشو اينجا ميارم.
ببينيد واسه قاچاق دخترا رو كجا قايم ميكنن!
بريد سايت دكتر مرتضوي برنامه غذايي بگيريد
يه مجسمه كه با قارچ درست شده.
اينم يه لباس عجيب و غريب.
عكس بكهام!!!
واسه اين يكي شرمنده ام. اونجاي نهنگه !
سينا مطلبي بالاخره بعد از مدتها يه مطلب نوشت و قيافه مسخره ملكه هلندو كشيد پايين.

هیچ نظری موجود نیست: