۱/۲۰/۱۳۸۳

ساشا* هم وبلاگ دار شد

آدما وقتي دارن ميميرن واسه خودشون يه جانشيني،نايبي انتخاب ميكنن. حالا اين نوزاد چند ماهه هم داره ميميره! (وبلاگ من). ميترسم از شنبه كه برم سر كار منو بفرستن اونجايي كه آرش تير انداخت ! (به علت حس ناسيوناليستي از بكار بردن ضرب المثل : عرب ني انداخت معذورم! ). خلاصه كلي از اين اين مغز عزيز كه چند وقتيه فقط ميخوره و ميخوابه كار كشيدم و به اين نتيجه رسيدم كه يه جانشين واسه خودم پيدا كنم و قرعه بنام ساشاي بيچاره افتاد. نميدونيد چقدر التماسش كردم تا قبول كرد. فعلا كه قبول كرده بنويسه! من اگر اونهمه اينترنت مجاني تو دانشگاه داشتم خودمو خفه ميكردم!

ديروز رفتيم فيلم بوتيك. روزنامه شرق خيلي تعريفشو كرده بود كه اين فيلم مشكلات جوونا رو بخوبي نشون ميده ! ولي بنظر من همش اغراق بود. تمام جووناي اين مملكت دارن تو كثافت اعتياد دست و پا ميزنن ؟ هر كي هم كه بي پول شد حتما ميره تو كار خريد و فروش مواد ؟ يا تنشو حراج ميكنه؟ چنان به شخصيتهاي فيلم قيافه مظلومانه داده شده بود مثل اينه كه هر كسي دچار مشكل بي پولي شد حق هر كاري رو داره و بايد واسش دل سوزوند. بنظر من اينجور فيلمها كه با ادعاي حل مشكلات جوانها ساخته ميشن نه تنها دردي از جامعه جوان درمان نميكنند بلكه اين فكر را هم به كله جوانان محترم مي اندازند كه وقتي به مشكلي بر خوردي حق هر كاري را داري!

*چرا ساشا؟ ساشا كه اسم پسره؟ نه! ساشا اسم دخترونه- پسرونه است و من اونو ساشا صدا ميكنم چون اولا از اين اسم خوشم مياد و ثانيا بخاطر خيلي از رفتاراي پسرونه اونه!

هیچ نظری موجود نیست: